Almindelige Spørgsmål

Her får du svar på vores mest almindelige spørgsmål.

Hvis du har et usædvanligt spørgsmål foreslår vi at du sender en e -mail i stedet support@returhuset.dk, vi svarer gerne på dine spørgsmål!

 

Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan logger jeg ind?

Klik på linket "Glemt adgangskode" på login-siden. Du trænger dog ikke en konto for at handle hos Returhuset.

 

Har I en fysisk butik?

Ja, vi har faktiskt 2 butikker i Sverige, men den i Stockholm er mere et udleveringssted end butik. Begge hedder dog Returhuset. Butikken i Staffanstorp, Skåne har dog et større udvalg.

 
Åbningstider:
Staffanstorp

Mandag – Fredag 12-18
Lørdag - Søndag 11-15

 

Skogås:

Mandag - Fredag 9-16
Lørdag - Søndag lukket

 

Genbruges eller repareres alle produkter?

Nej, størstedelen af produkterne er returer fra e-handel eller varer, der er udforsikret af forskellige årsager. Produkterne er således helt nye og ubrugte, men emballagen kan være defekt eller mangler. Vi bestræber os dog på at øge genbruget af elektronik. Derfor reparerer vi f.eks. mobiltelefoner, tablets og computere. Alle produkter der er mærket WE REUSE er genbrugt elektronik eller repareret elektronik.

 

Hvordan fungerer Klarna Checkout?

Klarna Checkout er en betalingsløsning, hvor du kan vælge følgende betalingsmetoder: Klarna Faktura, Klarna konto, kortbetaling eller direkte betaling via internetbank.

Med Klarna Checkout skal du kun udfylde din email og postkode og derefter gennemføre købet. Først skal du bekræfte købet, derefter vælger du hvilken betalingsmetode du ønsker at bruge: Klarna Faktura, Klarna Konto, kortbetaling eller direkte betaling via internetbank. Hvis du vælger at ikke ændre betalingsmetoden, bliver valget Klarna Faktura. Hvis du vælger Klarna Faktura, sendes en email faktura til den oplyste email.

 

Hvordan ved jeg at mit køb er gået igennem?

Du vil modtage en bekræftelses per email på dit køb til den oplyste email. Det kan tage et par minutter, før du modtager emailen. Tjek også "junkmail", da vores emails nogle gange kan ende i junkmailen. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelses email, bedes du kontakte os på følgende email support@returhuset.dk.

 

Hvad koster det at handle hos Returhuset?

Du betaler et forsendelsesgebyr, når du handler hos os. Forsendelsesgebyret er 69 DKK og pakker bliver sendt til dit nærmeste udleveringssred.

 

Hvor er min pakke?

Det tager cirka 2-6 arbejdsdage at få din pakke hjem. Du kan nemt søge efter din pakke med dit forsendelsesnummer.

 

Kan jeg vælge, hvilken leverandør min pakke bliver sendt med?

Vi bruger Postnord til alle vores leverancer. Jeg får rykker om at hente en pakke jeg allerede har hentet ud. Det kan skyldes, at udleveringsstedet glemte at registrere at du har hentet din pakke ud. I dette tilfælde vil oplysningerne ikke blive opdateret med Postnord eller os, hvor der fortsat vil blive sendt rykker om din pakke. Hvis du modtager en rykker og allerede har hentet pakken ud kan du se bort fra denne rykker.

 

Kan jeg bestille til udlandet?

Nej, det kan du ikke på nuværende tidspunkt.

 

 

Jeg har fortrudt mit køb, hvordan kommer jeg videre?

Hvis du vil udnytte fortrydelsesretten, anbefalges det, at du kontakter os per email support@returhuset.dk og oplyser dit ordre eller fakturanummer. Dette skal gøres indenfor 14 dage efter dit køb. Du kan også kontakte os her.

Køb kun de ting, du har brug for. For ved en retur er du som kunde ansvarlig for returomkostningerne og for at produkten er godt emballeret og når uskadt til os i Returhuset. I tilfælde af et returkøb refunderes beløbet indenfor 30 dage. "Vilkår".

 

Din retur skal sendes til:

Godsinlösen Nordic AB

Handelsvägen 16B

245 34 Staffanstorp

 

 

Hvilken garanti har jeg?

Vi yder 24 måneders garanti på mobiltelefoner. Andre produkter har 3 måneders garanti, medmindre andet er oplyst på produktsiden. Læs mere under "Vilkår".

 

Kan en anden person afhente min pakke?

For at en anden person skal have mulighed for at hente din pakke, skal personen fremvise dit og sit eget kørkort, pas eller ID for at kunne hente pakken. Hvis dette ikke kan fremvises, kan personen ikke hente ud din pakke. Jeg vil ændre adressen på min ordre, hvordan gør jeg det? Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke ændre leveringsadressen på en allerede registreret ordre. Hvis du opdager, at det er den forkerte adresse på din ordre er det vigtigt at du kontakter os direkte. Du kontakter os ved at sende en email til os support@returhuset.dk eller ved at udfylde formularet her.

SKICKGRADERING

NY
PRODUKT

Produkten är helt ny, aldrig använd. Batterikapacitet 100%

Exempel:

  • Utgånget sortiment eller modell.
  • Överskottslager.

NYSKICK

Produkten kan ha använts men är nästan omöjlig att urskilja från en ny produkt. 100% funktionell. 

Exempel:

  • Produkter som använts tidigare men som tagits väl hand om.
  • Rekonditionerad produkt i nyskick, funktionstestad.
  • Ej använda produkter med trasig eller öppnad kartong, kan ha märken efter uppackning

MYCKET

BRA SKICK

Använd produkt i mycket bra skick. Produkten har ett högt helhetsintryck och är 100% funktionell.

Minimalt med slitage, vilket kan ses vid noga inspektion - mindre kosmetiska skador (ex repor, kantstöttning).


BRA SKICK

Använd produkt i bra skick. Normalt slitage med tydliga tecken på användning.

Kan förekomma kosmetiska repor i form av repor eller kantstöttning. 100% funktionell.


OKEJ SKICK

Använd produkt i okej skick. Produkten har tydliga spår av användning.

Funktionstestad med okej kapacitet. Produkten kan behöva fixas till för att uppnå full funktion.

Kosmetiska repor eller bulor. Lättare skador kan förekomma så som sprucket glas (mobiltelefoner), mindre tekniska defekter eller hål i textilier/kläder.


DÅLIGT SKICK

Allvarliga tekniska och/eller funktionella defekter.

Produkten behöver fixas till för att uppnå full funktion.


SALVAGE

För reservdelar och/eller återvinning.